Beni Affet Yine 920. Bölüm Heyecan Dolu !! 24 Şubat 2016 Star Tv

Beni Affet 920. Bölüm Özeti: Şahin ile Sevgi Eskiden Hatıra Kalan Defteri Yakmak için Koydukları Yerde Onlardan Habersin Onları Takip eden demir ise Defter Kül Olmadan Defteri Kurtarmıştı.Demir Şimdi Bu Hatıra Defteri Bahar'ı Kendine Geri Çekebilmek için Kullanır.Bahar'ın Aklına Türlü Türlü Sözler Söyleyip Aklını bulandıran Demir Şimdilik Hedeflerine Adım Adım ilerler.Öte Yandan Cüneyt Karakol'da Gelirken Direk Soluğu Feride'nin Yanında Alır Fakat Farkında Olmadan Sedat'ın Evde Olduğunu Öğrenir.

Sedat'ın Evde Hasta Olduğunu Öğrenen Cüneyt içeriye Girmeden Önce Sedat'ı Polis'e Kimin ihbar Ettiğini Söyler Bunu Duyan Feride ise Çok Şaşırır.Aziz Bey'in Sedat'ı Polis'e ihbar Etmesi Er Yada Geç Sedat'ın Kulağına Gidecek Olur ise Başı Sedat ile Fena Derde Gireceğini Gösteriyor.Bakalım Bu Olay için Feride'nin yapacakları Nelerdir Şimdiden Merak Konusu Olacağı Gözüküyor.



BENİ AFFET SON BÖLÜM STAR TV İZLEMEK İÇİN TIKLA

Şahin Demir'in Evin Etrafında Dolaştığını Görünce Bu Durum'dan Şüphelenmeye Başlar Diğer tarafta ise inci ile Beraber Yaptıkları Bu Plan Kemal'in Bir Ömür Boyu Ceza Evinde Olacağını Gösteriyor.Osman Kozanoğlu Kemal'e Kurulan bu Oyundan Haberdar Olduğu için Oğluna Korumak için Onu Bir Gizli Sığınakta Saklar.Beni Affet 920. Bölüm Öte Yandan Şahin Bey Demir'in yanına Gittiğinde Demir'e Neden Bu Konuya Karıştığını Söyler.Demir ise Çok Güzel Bir Açıklama Yaparak Şahin'i ikna Eder.Daha Neler Neler Hepsi Haberimizin Detayında Bulunan Linke Tıklayarak Son Bölüm'ü izleyebilirsiniz...

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum :

Yorum Gönder